Новоукраїнська районна рада
Важливо






До уваги депутатів районної ради!



з 1 січня 2017 року стартувала друга хвиля електронного декларування. Вона охоплює всіх суб’єктів декларування в тому числі і депутатів місцевих рад.

На відміну від паперових декларацій, електронні мають 16 розділів, тому суб'єкту декларування потрібно заздалегідь почати заповнення документу.

Для реєстрування та входу до системи декларування НАЗК суб»єкту декларування треба мати власний електронний цифровий підпис.

Більше незахищених суспільних груп отримують доступ до БПД: Президент підписав закон, який вносить зміни до ЗУ "Про безоплатну правову допомогу"

 

03 січня 2017 року Петро Порошенко підписав Закон України «Про Вищу раду правосуддя», як повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України. Цим документом, зокрема, внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу. 04 січня, «Голос України» опублікував Закон України «Про Вищу раду правосуддя», отже зазначені зміни наберуть чинності  - 5 січня 2017 року.

Метою зазначених законодавчих новел є посилення соціальних гарантій шляхом розширення кола осіб, які мають право на гарантовану державою безоплатну вторинну правову допомогу.

Насамперед, йдеться про внутрішньо переміщених осіб та осіб, які до сьогодні лише претендували на отримання такого статусу. Таким чином скористатися кваліфікованою правовою допомогою тепер зможуть близько 1 700 000 людей – саме така сьогодні є приблизна кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.

Така ж соціальна гарантія встановлена для осіб, які претендують на отримання статусу учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій (на сьогодні їх близько 275 000 осіб), іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.

Також суттєво змінилися підходи до визначення рівня малозабезпеченості, що є критерієм для отримання безоплатної вторинної правової допомоги не менше 10 000 000 осіб:

- по-перше, особа матиме таке право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;

- по-друге, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.

Внесені зміни враховують об’єктивну потребу у забезпеченні доступу до безоплатної правової допомоги особам, які мають дохід, що дорівнює прожитковому мінімуму або навіть більше, проте є недостатнім для самостійної оплати правових послуг. Крім того, прийняті зміни зроблять особу незалежною від доходів інших членів сім’ї у питанні звернення за безоплатною правовою допомогою. Насамперед, це уможливить звернення за такою допомогою осіб, законні інтереси та права яких порушуються в сім’ї.

Реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу можна через мережу центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх структурні підрозділи – бюро правової допомоги. Правові послуги надають адвокати та штатні юристи центрів. Детальну інформацію з питань, пов’язаних з отриманням безоплатної правової допомоги, можна отримати за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103 або на веб-сайтах Міністерства юстиції чи Координаційного центру з надання правової допомоги.

Зазначені зміни до ЗУ «Про вищу раду правосуддя» набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з реєстру, згідно з яким неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Отже, громадські організації, які є неприбутковими організаціями повинні до 30 грудня 2016 року зареєструвати зміни до власного статуту.

Враховуючи норми статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зміни до статуту повинні оформлені, як нова редакція статуту.

Згадані зміни повинні передбачати:

заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Додатково рекомендуємо одночасно з приведенням статуту у відповідність з податковим кодексом внести зміни та привести статут у відповідність із Законом України «Про громадські об’єднання», а у разі зміни назви вулиці додатково включити до порядку денного органу який уповноважений приймати рішення ще і питання щодо зміни адреси місця знаходження.

Документи можна подати до найближчого центру надання адміністративних послуг, до Центрів з надання правової допомоги (Бюро правової допомоги) або до Головного територіального управління юстиції.

Для державної реєстрації необхідно подати:

1) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об’єднання, політичні партії;

4) документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;

5) установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

Адміністративний збір за державну реєстрацію змін що пов’язані з приведенням установчих документів у відповідність до чинного законодавства не справляється.

Більш детальну інформацію можна отримати за єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги:

0-800-213103 або у одному з місцевих центрів з надання вторинної правової допомоги у Кіровоградській області.

*Голованівський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Адреса: Кіровоградська обл., смт. Голованівськ,вул. Ціолковського, 1

Електронна адреса: holovanivsk.kirovohrad@legalaid.gov.ua

Телефони:(05252) 2-25-83. (068) 834-77-45

*Кіровоградський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Адреса:м. Кропивницький, вул. Дворцова, 64/53

Електронна адреса: kirovohrad1.kirovohrad@legalaid.gov.ua

Телефон: (0522) 32-08-24, моб. 095-876-62-33

*Олександрійський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

Адреса:Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Першотравнева, 18

Електронна адреса: oleksandriya.kirovohrad@legalaid.gov.ua

Телефон: (05235) 7-04-04, 7-04-40, 050-563-72-11




Оголошення про навчання


Постанова № 1 Новоукраїнської районної виборчої комісії "Про утворення Ганнівської сільської виборчої комісії та формування її складу"


Оголошення про навчання у  НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"


Оголошення


ПОВІДОМЛЕННЯ

Новоукраїнська  районна  рада  оголошує  конкурс   на   присудження   премії  ім. О.В.Гіталова - двічі Героя Соціалістичної Праці, згідно Положення, затвердженого рішенням   районної ради від 20 квітня 2005 року № 396.

Висунення кандидатур для присудження Премії здійснюється гласно за місцем їх роботи у трудових колективах сільськогосподарських підприємств, незалежно від типу, форми власності та господарювання.

До  31 жовтня  2016 року одночасно з клопотанням на кожну особу, яка представляється до нагородження,  до районної ради та управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації подаються такі документи:  подання на голову районної ради та начальника управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації; відомості про виробничі досягнення та біографічна довідка  за підписом керівника, завірені печаткою господарства; згода на обробку персональних даних.



До уваги громадян
Мін'юст запроваджує пілотний проект у сфері державної реєстрації громадських формувань. Докладніше тут Пілотний проект






Петиции

Голосования





president

baner_ocz

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПФУ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ


© 2017. Новоукраїнська районна рада